Nyújtás gyakorlatok – Harántspárga / franciaspárga nyújtás (2. rész)

Több bejegyzést írtam már ezzel kapcsolatban, viszont még mindig rengeteg kérdés érkezik hozzám a nyújtással kapcsolatban. Leginkább az, hogy milyen gyakorlatok vannak, amikkel fejleszteni lehet a harántspárgát.

Bartos Kriszta

Bartos Kriszta

2019. január 21.

A z előző részben volt szó róla, hogy nem vagyunk egyformák, a testünk sem az, így a végén, a célegyenesben szükség lehet néhány specifikus, kifejezetten rád szabott extra gyakorlatra.
 

Ilyenkor két lehetőséged van. Vagy eljössz hozzánk egy magán vagy csoportos nyújtás órára, és pikk-pakk helyre tesszük a dolgot, vagy behatárolod magadnak érzés alapján, mi az, ami nem „engedi” a spárgádat letenni, és arra dolgozol extrán.

4 tipikus esetet figyeltem meg az évek során.

Amikor a hátul lévő lábad fáj:
1. Csípőhorpasz nem lazul tovább, a csípőlapátnál érzel fájdalmat
2. Combfeszítő nem lazul tovább, a combod elülső felén, és a térdkalácsodnál érzel fájdalmat

Amikor az elöl lévő lábad fáj:
3. Combhajlító nem lazul tovább, és a feneked alatt érzel fájdalmat
4. Combhajlító nem lazul tovább, és a térdhajlatodban érzel fájdalmat

Válaszd ki, hogy nálad melyik probléma áll fent, és ez alapján haladj tovább.

Amikor elkezdtem ezt a bejegyzést, és próbáltam leírni, hogy pontosan mit és hogyan kellene csinálni, rájöttem, hogy ismét az lesz a legjobb megoldás, ha készítünk egy új videót a plusz gyakorlatokkal.



A 4*3 plusz gyakorlaton kívül találsz a végén egy hibajavítást is, ha esetleg nem szabályos a spárgád.


 
Ha szeretnél jobban elmélyülni a nyújtásban, olvasd el a nyújtás bejegyzéseket a blogon.

 
Észrevételed, javaslatod lenne? Várom üzeneted a blog@poleheaven.hu e-mail címre.

Ha pedig kedved kaptál egy szuper nyújtás vagy rúdtánc órához, várunk szeretettel a Heaven-ben. Budapesten a 7. kerületben találsz meg minket. Infókért
KATT IDE!

Share:

Megtekintve: